Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

22 Ekim 2010 Cuma

Radarcan, Sinek Kovar

Radarcan, bir sinek kovucu en azından kendini öyle zannediyor. 6 ay önce internet alışverişlerimden birinde bebe shop'dan 100 küsür liraya almıştım. İnsanlar'ın duyamadığı sadece hayvanlara özel çıkardığı ses sayesinde sineklerin size gelmesini engelliyor. Ama malesef bu ürün hiç tatmin edici bir sonuç vermedi. İade için konuştum yetkili'lerle, yerine hediye çek'i vererek  almayı kabul ettiler. Üründen memnun kalmasam'da bebe shop geçer puan aldı benden.

Hiç yorum yok: