Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

5 Kasım 2010 Cuma

Çok İyisin, Fakir Şarjlı El Süpürgesi RCT 144

Şarjlı el süpürgelerinde çok seçenek var, ben de uygun fiyatlı olanlara kanıp farklı markaların ürünlerini denedim ama randıman kesinlikle alamadım. Bu Fakir Şarjlı El Süpürgesinin en tatmin edici yani sanki elektrikli süpürgeyi açmışım kadar yüksek bir vakumla çekmesi. Evimde hayvan beslemediğim halde özellikle kedi köpek tüyleri için yapılan aparatı neredeyse hiç çıkarmıyorum çünkü etrafa dökülen saçları müthiş topluyor. Kesinlikle tavsiye ederim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende memnunum çok kullanışlı ama sürekli ağazındakı fırçası sorun yaratıyor yani dönmüyor bu yüzden de güzel çekmiyor...