Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

19 Aralık 2011 Pazartesi

Coşkun, Çemensiz Pastırma

Coşkun'un ürünleri gözüm kapalı tercih edeceklerimden kahvaltılık et mamülleri denilince. Ne yazık ki sucukları damak tadıma uymuyor çok baharatlı geliyor. Ama Çemensiz Pastırma'sı tam tersi tadına bayılıyorum. Tam kıvamında herşeyi. Bir de çemenler herkesin korkulu rüyası pastırma yemeğe çekiniyor insanlar haklılarda. Bu çemensiz vakumlu pakette Pastırma ile koku olayı sıfır yani korkmadan tüketilebilinir. Şişli'de geniş bir store hem fast food hem de ürün alımı yaptığı tertemiz bir restaurantıda bulunuyor. Çemenli pastırmadan biraz daha pahalı ama değer. Kesinlikle tavsiye ederim mutlaka denenmeli.

1 yorum:

Yasemin dedi ki...

Sisli'ye gittigimde kesinlikle almaliyim. Pastirmayi ne kadar sevsem de kokusu yuzunden her zaman yiyemiyorum. Coskun'un onunden ne zaman gecsem o pastirmalara gozum takilirdi.Ust katinda kahvalti da yapilabiliniyor. Pastirmalari gorup kahvaltisi kesin guzeldir diye denemistik, ama kahvaltisini tavsiye etmiyorum