Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

6 Mayıs 2011 Cuma

Dardanel Uskumru, Limon Soslu

Baştan söyliyim çok ön yargılı bir şekilde aldım bu konserve Uskumru'yu. Neden aldın derseniz merak da ediyordum:) Diyorum ya ben yemek yemeği yeni lezzetler keşfetmeyi seviyorum. Ton balıklarına alışkınız konservede tüketmeye ama hamsi ya da sardalya, uskumru gibi balıkları konserve de çok yağlı ve  tuzlu olacağını düşünmüştüm. Paketi açıp yağını süzüp ilk hamleyi ekmeksiz yedim bir çırpıda samimiyetle söylüyorum enfesdi. Lezzet birebir evde yapılmış tadında. Özellikle küçük balıkların mevsimi olmayan yaz aylarında güzel bir meze olarak rahatlıkla sunulabilir. Ayrıca koku da fazla olur diye düşünmüştüm hiç umduğum gibi olmadı. Bu zevkli tecrübeden sonra Dardanel'in konserve hamsi ve sardalya'sını da denedim gayet memnun kaldım. Tek paketi 2,95 TL gibi bir rakamdı yanlış hatırlamıyorsam. Ama ben 3'lü kampanyalı paketine rastlayınca kaçırmıyorum 5TL oluyor o şekilde aklınızda olsun balık yemek sağlıklıdır.

1 yorum:

Yasemin dedi ki...

Hamsi, ton baligi gibi konservelerden alsam da uskumru nedense hic almamisim. Yazini okuduktan sonra denemeye karar verdim