Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

31 Ocak 2011 Pazartesi

Pınar, Burger Dilimli Peynir

Pınar Burger Dilimli Peynir, Burger King ya da Mc Donald's'da hamburger içinde yediğim peynirin aynısı. Hem renk hem lezzet olarak çok beğeniyorum. Tost yaparken eriyince uzama özelliği olmadığı için iyi olmuyor ama evde hazırladığım sunumlar da ve pratik akşam yemeklerinde hamburgerlere çok güzel eşlikçi.
Ben paketi alır almaz ikiye bölüyor bu şekilde kullanıyorum. Daha uzun ömürlü oluyor. Ayrıca kapağındaki saplam yağışkanı sayesinde aç kapa yapmak mümkün. Carrefoursa'dan aldım Fiyatı 8,95 TL. Memnun kaldığım bir ürün.

Hiç yorum yok: