Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

27 Ocak 2011 Perşembe

Sera Food, Közlenmiş Biber ve Közlenmiş Patlıcan Konservesi

Sera Markasını A101 Marketlerinde keşfettim. Önce közlenmiş patlıcanı denedim enfes bir lezzet ve gramaj olarak da diğer markaların sattıkları közlenmiş patlıcan konservesinden çok daha fazlaydı (650 gr.) Sonra markanın üzerimde bırakmış olduğu etkiyle közlenmiş biber konservesini denedim. Sonuç gene harikaydı.

Sera Food  web sitesinde biraz araştırma sonrası Türk Menşeili bir ithalat markası olduğunu farkettim. Ne yazıkki tüm Market zincirlerinde satılmıyor. Mesela Migros'da turşularına rastladım, Carrefoursa'da gene közlenmiş patlıcan konservelerine ama fiyat olarak A101'den %50 daha fazla bir rakama satılıyor.

Lafın özü kesinikle kullanmaya değer bir ürün en güzel keşiflerimden biri, kiler dolabımda ya bulamazsam diye stokladıklarımdan malum konserveler 2-3 yıl saklanabiliyor.

1 yorum:

safir dedi ki...

bende BİM den alıyorum biraz limon birazda pul biberle süper oluyo.