Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

1 Mart 2011 Salı

Digiturk, Elini Bloglarımızdan Çek

2011 yılındayız öyle ki uydu'dan neredeyse araçların plakasına kadar girildiği bir ortamda neymiş bir blog yasa dışı maç yayını yapmış Digitürk'de bu işe zrilyon kadar para yatırmış o yüzden mahkeme kararıyla kapatılıyormuş. Açıkcası hiçbir bahane kabul etmeyen bir yöntemle Digitürk'ün bu astıgım astık kestiğim kestik tavrını anlayamıyorum.

Zira amacı sadece bağcıyı dövmek olsa direkt bahsi geçen blogları kapatır konu kapanır. Koskoca blogspot uzantısına verilen tüm yasağın anlamı nedir.

Bugün yazabiliyoruz ttnet'ler açık olduğu için ama superonline vs. baglantılar yasağı yürürlüğe soktu bile. Yarın açılmayabilir bloglarımız.

Twitter'da yüzlerce kişiye ulaşan haklı çıkarılan sesi takip etmek istersen tık tık

Hiç yorum yok: