Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

17 Mart 2011 Perşembe

Tat Makarna, Hayal Kırıklığı

Şimdi bir makarna'dan neler beklenir. Pişerken yapışmasın, dağılmasın değil mi? Bir de marka bilinirliklerinden dolayı gözümüz kapalı alırız bazı ürünleri ben de Tat'ın makarna çıkarttığını görünce bu duygularla güvenerek aldım. Bir alıverişte 5-6 paketten aşağı almam SKT'sine mutlaka bakarım, makarna'larım kiler dolabımda yerlerini aldılar.

Aradan 1 ya da 1,5 ay geçti ve bingo makarnayı pişirirken suyun üzerinde siyah noktalar var önce tencere'den sandım dikkatlice bakınca küçük böcekler olduğunu gördüm. Alırken yoktular durdukca olmuşlar. Ama belki oda ısısıdır diye önemsemedim. Halbuki farklı marka makarnaları aylarca aynı dolapta saklamıştım hiçbirşey olmamıştı. Kalan paketlerinde aynı olduğunu görünce pişirmeden çöpü boyladılar.

Bir kez daha şans vermek istedim, bu sefer 1 paket alıp bekledim durum gene aynısı. Tat makarnacılığa faks çekip durumu aktardım ama geri dönüş olmadı.

Kısaca bu makarna da bir sorun var böceklenip un un gibi oluyor, umarım Tat marka bilinirliğini bu şekilde harcamaz. Ben ürün de hata olduğunu düşünüyor ve düzelene kadar almayı düşünmüyorum.


* Ürüne ait fotoğraf  Tat Makarna  sitesinden alınmıştır.

2 yorum:

Tannesi dedi ki...

Tat'ın bütün ürünleri benzer şekilde sorunlu ve Koç grubu zahmet edip dönmüyorlar. Tat salça da bile garip problemler oluyor bazen. Ben artık Koç grubu ürünleri almıyorum. Bu ilgisizlikleri beni çileden çıkartıyor çünkü. Bim'in salçasını çok beğeniyor ve makarnada Filiz ve Nuh'un Ankara makarnasından şaşmıyorum.
Paylaşım için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

tat makarnayla koç grubunun hiçbir alakası yoktur. sadece isim benzerliği, bilginize