Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

31 Mart 2011 Perşembe

Tadım Klasik Kuruyemiş

Kuruyemiş alışkanlığı fena birşey olmadımı boşlukta hissediyorum kendimi. Bir de ıvır zıvır dolu karışık kuruyemişleri sevmiyorum. Badem, fındık,ceviz, üzüm, antep fıstığı sevdiklerim. Zaman zaman açık alıp buzdolabında muhafaza edince bayatlamasını engellemiş oluyorum. Piyasada envai çeşit markanın Paket kuruyemişleri var ama  Tadım Klasik Kuruyemiş üzerine tanımıyorum. Benim zevkime en uyan İçi dolu dolu bir paket. Hem sağlıklı hem tazecik.

Hiç yorum yok: