Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

30 Mart 2011 Çarşamba

Knorr Patlıcanlı Pilav Harcı

Knorr'un daha önce kullandığım köfte harçlarından özellikle Mercimek Köfte harcından çok memnun kalmıştım. Klasik pilavlardan sıkılanlar için birebir bu patlıcanlı  pilav harcı da. Hem pilava içindeki patlıcan havuc dereotuyla renk veriyor hem de pratik. Ben yaparken içine 2 çay kaşığı şeker  ekliyorum hafif tatlımsı olsun ve 1 çay kaşığı limon ekliyorum rengi daha beyaz olsun diye. Memnun kaldığım bir ürün daha Knorr'dan.

Hiç yorum yok: