Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

1 Nisan 2011 Cuma

Ülker Krispi, Peynirli Çubuk

Ülker'in kutu çubuk krakeri Krispi. Hatta reklamlarda rastlamıştırsınız Çıtını Çıkar sloganıyla. Bu seri'nin paket de olanı da var ama ben kutulusunu tercih ettim. Kutu'nun içinde olduğu için çubuk krakerler her defasında kırılmış parça parça çıkıyor içinden, bunun dışında Lezzet güzel, fiyat güzel, gramaj güzel. Sevdim Krispi peynirliyi.

Hiç yorum yok: