Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

11 Nisan 2011 Pazartesi

Bahçıvan Krem Peynir

Krem Peynir arayışlarım devam ediyor. Buruk olmayan yağımsı durmayan peyniri bulana kadar devam. Bu sefer Bahçıvan'ın Krem Peynir'ini denedim. 500 gr. kutu da aldım. Bizim gibi sadece haftasonu kahvaltı edenlere fazla bu yarım kiloluk paket. Küflenmesi muhtemel çünkü bitmiyor. Bitirebilelim diye her öğüne çıkarmaya başladım. Daha az gramajlı olanlar tercih edilebilinir. Tadı güzeldi, fiyatı da çok uygun.

Hiç yorum yok: