Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

18 Nisan 2011 Pazartesi

LCW,Online Alışveriş Deneyimi

Lcw'nin online alışveriş'e başladığını okuyunca soluğu hemen sitesinde aldım. Siparişi cuma günü verdim bu gün yani pazartesi elimdeydi. Şimdiye dek aldığım en hızlı kargoydu. Aras Kargo ile geliyor. 2 Basic penye badilerden 2 yarım kollu trikolardan söylemiştim. Bedenleri konusunda fikrim olmadıgı için işimi şansa bırakmadım XL söyledim geniş dursun diye. Gayet de güzel oldu Large kıvamında. Üzerime yapışan şeyleri sevmiyorum daha önce fırsat sitelerinden yaptığım alışverişlerde Medium'lar Small düzeyinde gelince güvenemedim. Ben bu alışverişden çokk memnun kaldım. Kesinlikle alışverişlerin devamı gelecek. Yalnız bir sorun var daha sık güncellemeli yeni modeller koymalılar baktığımda yeni şeyler görmeliyim ki alışveriş keyfim devam etsin. Tavsiye ediyorum LCW'nin online alışveriş sitesini.

Hiç yorum yok: