Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

18 Nisan 2011 Pazartesi

Peyman Klasik Mix Kuruyemiş

Peyman'ın Klasik Mix kuruyemiş'i sanırım tansiyon hastaları için üretmiş. İçinde ki badem'den fıstığa kadar hiçbirşey de gram tuz yok. Zaten badem ve fındık resimde gözüktüğü kadar varlar resmen  leblebi ve yer fıstığından ibaret. Üzümü unutmıyım bolca boca etmişler paketin içine. O paketindeki havalı hal ne yazıkki açınca ihtiyacı karşılamıyor ne lezzetli geldi ne de başka birşey. Tamamen hayal kırıklığı Peyman Klasik Mix Kuruyemiş.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum PEYMAN 2011 yılı başlarında çok mükemmeldi TADIM ile arasındaki fark epey açılmıştı ama ne yazıkki sanki kendi kendine zarar veriyor mesela ilk çıkan karışık klasik kesinlikle mükemmel lezizdi hergün bir paket kesin alırdım o paketi evirip çevirip değiştirdiler şimdiki karışıklardan haftada 1 veya 2 paket anca alıyorum ne diyeyim kendileri bilir.