Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

8 Nisan 2011 Cuma

Domestos C- Tac

En az gıda kadar bütçe ayırdığım bir bölüm bu temizlik ıvır zıvır malzemeleri. Yeni bir ürün çıktığında mutlaka denerim. Hijyen saplantım fena,  renk renk çamaşırsuyu kutularının dolapta durması bile mutlu ediyor itiraf edeyim. Tuvalet temizliğinde kulladığım Domestos C-Tac muadillerinden 5 kat daha uzun koruyor diyor kutuda. Zaten fiyatı da normallerinden 5 kat pahalı laf aramızda. Bu küçük kutu 8 TL gibi bir rakam. Ama hakkını veriyor oldukça yoğun bir kıvamı var ve gözle görülür bir temizlik sağlıyor. Güzel bir ürün seviyorum C tac'ı kullanmayı.

Hiç yorum yok: