Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

10 Şubat 2011 Perşembe

Calve Sarımsaklı Mayonez

Calve, sarımsaklı mayonez tek kelimeyle harika. Gene fastfood zincirlerinin kazandırdığı bir tad'dı sarımsaklı mayonez lugatımıza. Calve'nin bu ürününü görür görmez denedim, daha önce knorr acı sos'da yaşadığım gibi aynı tadı vermez diyordum ki beni yanılttı. Bire bir aynı tad. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün özellikle sarımsak sevenler için.

5 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

hep görüyordum ama emin olamıyordum.şimdi gönülrahalığı ile alabilirim :)

!'**rengarengo**'! dedi ki...

ay ben bayılırım...artık evde de yiyebilcez,olleeeyyy:)

Limon çiçekleri dedi ki...

denemeye bir türlü cesaret edemiyordum.Nerelerde kullanılabilirki?Patateste?Bu arada blogunuza bayılıyorum bir market ve alışveriş canavarı olarak.

Seni Keşfettim dedi ki...

Limon çiçekleri, ketcap mayonezin kullanıldıgı her yemeğe eşlikci, teşekkürler.

Adsız dedi ki...

kontrol etmeniz gerekir:)