Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

2 Şubat 2011 Çarşamba

Unx Tortilla, Lavaş Ekmeği

 Tortilla, yıllar önce bukadar yaygınlaşmamışken Burger King'in Salsa soslu bir menüsünde keşfettiğim anlık ürünlerinden biriydi. Sonra çokca marketlerde satılır oldu.
Bu marka'yı tercih etmemdeki sebep tabiki lezzeti ve ağız kısmı kilitli olması işi kolaylaştırıyor. Buzlukta uzun süre kalabiliyor. Akşam pratik yemeklerde işime yarayan kadarını çözdürüp tost makinasında dürüm şeklinde basıp zevkle tüketiyoruz. Ben denemedim ama bunu yağ, yumurta ve sütle yumuşatıp börek şeklinde tava böreği gibi pişiren arkadaşlarım var. Gayet pratik oluyormuş o'da. Tavsiye edebileceğim güzel bir ürün.

Hiç yorum yok: