Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

11 Şubat 2011 Cuma

Pınar Krem Peynir ve Pınar Beyaz Light Peynir

İkisi de Pınar'ın ürünü. Biri memnun diğeri memnuniyetsizlik içeriyor. Kırmızı kutu olan Pınar Krem Peynir, gramaj olarak, lezzet olarak, sürümü kolay, fiyat olarak gayet tatmin edici. Diğer kutu ise Pınar Beyaz Light, yağı azaltılmış bir peynir ve dener denemez demek yağ bukadar önemliymiş dedim çünkü tadı alıştığımız Klasik Pınar Beyaz'dan çok farklı adeta saman gibi. Benim damak tadıma Pınar Beyaz Light uymadı malesef.

1 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Bizde de normali babam tarafında tüketilir..Ben halen tadını bilmem..)