Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

23 Şubat 2011 Çarşamba

Tat Ketcap, Kapak Sorunu

Ketcap, Mayonez en az 700 gr. olmalı ki yetsin, en çok giden parçalardan bu bizim evde. Tat'ın bu ketcabını gramajının çokluğuna istinaden almıştım. Yalnız 1900 kaç yılından kalma ambalaj tasarımı bilemiyorum kapağı kapatıp ters cevirince tüm ketcap kapağa akıyor silmekten bıktım, bitsin atıyım diye gözünün içine bakıyorum resmen. Calve'yi burada tek geçerim, Bu ürün ambalajı ve kullanım zorluguyla lezzetini tamamen gözardı etmeme sebep oldu, bir daha tercih edeceğim bir ürün değil, hayal kırıklığı.

Hiç yorum yok: