Seni Kesfettim Ne İşe Yarar?

* Çalışan bir kadınım. Evime, kendime, sosyal hayatıma zaman ayırmak için pratik şeyleri sık kullanıyorum.

* Aslında hepimizin yaptığı alışverişlerin memnunluk / memnuniyetsizlik ikileminde zaten aldığım, yediğim, gördüğüm, gittiğim, memnun kaldığım, boşuna para harcadığımı düşündüğüm tecrübelerimle iyi kötü keşiflerimi yaptığım ve bunu sadece kendim bilmek yerine birçok kişiyle paylaşmak istememle açtığım bir platform burası.

* Kulaktan kulağa fısıldar gibi yazıyorum o yüzden yaptığım yorumlar tamamen beni bağlar.

* Gözden kaçan ikinci planda kalan her ne varsa bu blogda başrolde.

11 Şubat 2011 Cuma

Markafoni'den Alışveriş

Bu online alışveriş siteleri çok iyi oldu vakit olmadığı için öğlen yemeği arası gidip seçip alamayacağımız şeyleri sadece 5 dakika beğenme 6. dakika'da alma şansı oluyor. Ben, muadilleri çok olsa da Trendyol ve Markafoni'den yapıyorum alışverişlerimi daha çok. Bu öğlen bir paketim daha gelmiş hazır elimin altındayken hemen görüntülemek istedim. Ürün elime 2 hafta'da ulaştı, paketlemesi, özenleri, ürünün kalitesi gayet yerinde. Hiç sorun yaşamadım şimdiye kadar. Kaldı ki aklınıza birşey takılsa bile anında dönüş yapıyorlar maillerinize. Zevkle alışverişe devam:)

1 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

gec gelme sorunu dısında gayet uyguna almak en iyi yanı